Tietoa meistä

Ydistyksemme on perustettu 1916, jäseniä tällä hetkellä on 43. Yhdistyksemme virallinen kotipaikkakunta on Kouvola.Yhdistyksemme kuuluu Kaakkois-Suomen Martat ry:n.

Kokoonnumme maanantaisin 2- 3 viikon välein.

Teemme retkiä, ja käymme ulkoilemassa. Syksyisin vietämme marttojen kuntoutuspäivää jossakin sopivassa kohteessa. Teatterissa käymme 1- 2 kertaa vuodessa. Askartelemme, teemme käsitöitä ja pidämme ruokakursseja. Pikku- martoille  järjestämme leivonta, ruuanlaitto ja askartelukursseja.

Arvojamme ovat ydessä tekemisen ilo, kestävät valinnat ja avoimuus.

Yhdistyksemme puheenjohtaja on Aino Pyöriä, puh 040 708 6642, sähköposti apyoria@gmail.com

Ydistyksemme sihteeri on Aila Rossi, puh 050 386 9689, sähköposti aila.rossi@outlook.com

Liity jäseneksi etusivulla olevan linkin kautta.

Astioiden vuokraus

Onko tulossa juhlat?  Yhdistyksemme vuokraa astioita ja tarjoiluvälineitä!

Hinnat:

Kahvinkeitin 20 litraa 15€

Astiasto 30€

Lämpölevy 15€

Resta kahvikupit 0,70 cent/ kpl

Pöytäliinat 15 € + pesu

Lämpölaatikko 5€

Yhteyshenkilö Eeva Rämä puh 050 495 5634

Tuohikotin Martat ry:n jäsenille alennetut hinnat.

Kangaspuiden vuokraus

Haluatko aloittaa uuden harrastuksen, eikä sinulla ole kangaspuita? Ei hätää, Tuohikotin Martat ry vuokraa!

Hinnat:

Kangaspuut 3€/ viikko